سرلشکر فیروزآبادی هشدار داد احتمال برپايي فتنه 92 با پرچم "عدالت، آزادی، ولایت و دفاع از امام زمان"

وی افزود: فاطمه چهل‌چراغی است که 11 معصوم در اطراف آن می‌درخشند و همان‌طور که امام راحل و مقام معظم رهبری فرمودند شهدا و مادران آنان نیز فرزندان حضرت زهرا هستند.  
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، کنگره ملی 7 هزار زن شهید را کنگره‌ای بی‌نظیر در تاریخ انقلاب خواند و افزود: در طول تاریخ انقلاب چنین همایشی برگزار نشده و مقام معظم رهبری نیز تا به‌حال پیامی در این سطح از معنویت و حضور را برای یک کنگره صادر نکرده بودند.  
 
فیروز‌آبادی با اشاره به دفاع همه‌جانبه که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و امام راحل(ره)‌ بوده، تصریح کرد: زنان امروز در بسیج ده‌‌ها میلیونی باید با الگوگیری از حضرت زهرا(س) دفاعی هوشمندانه و همه‌جانبه داشته باشند.
 
وی با اشاره به خطبه فدکيه حضرت زهرا(س) تصریح کرد: این خطبه، استراتژی بزرگ وحدت و معنویت برای امت اسلامی بوده و باید بر مبنای آن راهبردهای سرنوشت‌ساز ملت اسلام تنظیم شود.  
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، حضرت زهرا(س9 را تمام زمان تاریخ برشمرد و ادامه داد: وقتی پیامبر به ایشان می‌گفت که پدر فدایت مانند یک پدر عادی این جمله را ادا نمی‌کرد، زیرا با توجه به بصیرت پیامبر قصد داشت که بگوید فاطمه زهرا راه رسیدن به خدا و بندگی صحیح را نشان می‌دهد.  
 
فیروز‌آبادی در تشریح خطبه‌ فدکیه حضرت زهرا (س) اظهار داشت: توحید، نبوت، قرآن سه اصلی هستند که در ابتدا این خطبه مبارک به آن اشاره شده و پس از آن موضع‌گیری سیاسی مطرح شده است؛ یعنی موضع‌گیری سیاسی بدون این سه اصل معنایی ندارد. پنجمین نکته هشدار ایشان به طوفانی که ممکن بود پس از فوت پیامبر اسلام را درگیر کند بوده که این هشدار باعث بقای دین خدا شد. نکته بعدی اشاره حضرت زهرا(س) به مسئله فدک برای روشن کردن انحراف حکومت وقت بوده و در آخر ایشان به کارشکنی‌ها و توطئه‌هایی علیه حق و ولایت اشاره کرده و با عدالت‌طلبی خواستار احقاق حق ولی فقیه زمان یعنی حضرت علی(ع) شدند.  
 
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با زنان فاطمی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ایشان همواره به وجود زنان مسلمان و دانشمند ایرانی افتخار کرده و معتقدند که ظرفیت زیادی برای پیشرفت و ترقی زنان کشورمان وجود دارد.  
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به راهبرد دفاع همه‌جانبه که همواره مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری بوده تصریح کرد: اینکه برخی فکر می‌کنند دشمن از مرزهای زمینی، دریایی و هوایی به ما حمله می‌کند اشتباه است، زیرا دشمن از مرزهای دانشگاه، خانواده و ... توطئه‌چینی می‌کند و باید با بصیرت و دشمن‌شناسی صحیح در برابر این تهدیدها دفاعی همه‌جانبه داشته باشیم. استراتژی دفاعی بسیجی همه‌جانبه را می‌طلبد؛ یعنی فقط به نیروهای مسلح تکیه نکنیم و هر کس در این کشور می‌تواند برای دفاع از ارزش‌های انقلاب سینه سپر کند.

فیروزآبادی خطاب به حاضران در اين کنگره گفت: همه در کشور امروز باید در فاز مدافع و بصیر باشند، زیرا دشمن در حال توطئه‌چینی در مقاطع دبستان و دبیرستا‌ن‌ها و... است، البته این به این معنی است که شما از کار و زندگی خود دست بردارید، بلکه این دفاع باید در زندگی شما جاری باشد،. زنان باید در موقع لزوم سلاح در دست گرفته و وقتی که دشمن به حریم ما تجاوز کرد مانند مدافعین سردشت، سوسنگرد و خوزستان به دفاع برخیزند.  
 
وی با اشاره به سیاست‌های منفعلانه برخی مسولان اظهار داشت: متاسفانه برخی مسئولان در تحریم‌ها، صحنه‌های بین‌المللی و... موضعی فعال ندارند. 7 هزار زن شهید به ما می ‌گویند باید در دفاع از اسلام و انقلاب، موضعی فعال داشته و برای دفاع از امام زمان و جلوگیری از تجاوز به معنویات سینه سپر کنیم. در نظام انقلاب اسلامی، شایسته نیست که یک مقام موضعی منفعلانه بگیرد.  
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: تهدیدات دشمن هم از خارج و هم در داخل کشور است؛ نباید فکر کنیم فقط آمریکایی‌ها، صهیونیسم و افرادی که پشت کوه آرارات هستند دشمنان ما هستند، زیرا بسیاری از دشمنان ما در منازل، مساجد و محل‌های کار ما هستند که با شناخت درست مسیر حق، اجازه سوء استفاده اين دشمنان داخلی را از آنان صلب می‌کنیم.
 
وی با اشاره به وقایع رخ داده در فتنه 88 تصريح کرد: فتنه 88 با ادعای دفاع از ملت و با پول آمریکا، انگلیس و غرب برپا شد، اما فتنه 92 ممکن است از داخل بوده و با توجه به برنامه‌ریزی‌ها، جهت‌گیری‌ها و پول‌هایی که خرج شده ممکن است با شعار دفاع از ولایت، امامت و دفاع از امام زمان حرکت کند.
 
سرلشکر فیروزآبادی با اشاره به لزوم شناخت ولی‌عصر(عج) و نشانه‌های آن افزود: با شناخت صحیح در این زمینه می‌توانیم کسانی را که ادعای ارتباط با امام زمان را دارند بشناسیم و در دام فتنه‌های این‌چنینی نیافتیم، کسانی که جامعه روحانیون ولایی را ساختند باید بدانند روحانی همه سربازان امام زمان(عج) بوده و لباس ایشان را به تن دارند و ایجاد چنین گروه‌هایی تنها برای فریب مردم است.
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: طبق اصل دفاع همه‌جانبه، تمام ابزارها باید برای دفاع از اسلام آماده باشد.
 
وی با اشاره به نقش زنان در بسیج ده‌ها میلیونی تصریح کرد: زنان بسیجی باید شغلی مناسب با ساختار بدنی و روحی خود پیدا کرده و به دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن بپردازند. متاسفانه در بخش دیپلماتیک از استعدادهای زنان دانشمند ایرانی بهره‌گیری بهینه نشده است و باید در این زمینه راهی باز شود.

فیروزآبادی با اشاره به خواست مقام معظم رهبری مبني بر ایجاد بسیج 70 میلیونی اظهار داشت: متاسفانه ما هنوز روی بسیج 30 میلیونی کار می‌کنیم، اما بسیج ما باید 70 میلیونی باشد که خواهران می‌توانند در ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه، نقش ارزنده داشته باشند.  
 
وی ادامه داد:‌ زنان دانشمند ما که در رشته‌های فنی فارغ‌التحصیل شدند می‌توانند در صنایع دفاعی نقش‌آفرینی کنند و همچنین با مشارکت جوانان و  جذب آنان در ارتقای بسیج ده‌های میلیونی، موثر باشند.  
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد:‌ منظور از بسیج ده‌ها میلیونی زنان، زنانی که تفنگ به دوش گرفتند نیست، بلکه منظور زنانی است که در هر محلی از جمله خانه، خیابان و محل کار خود برای دفاع از انقلاب، نقش‌آفرینی می‌کنند.
 
فیروزآبادی با تاکید بر اینکه بسیجیان باید درک روشنی از مسائل داشته باشند، اظهار داشت: بسیاری از زنان باید زنجیره بسیج خواهران را تشکیل دهند و در 500 هزار حلقه صالحین و 50 هزار پایگاه به اندازه لازم، مربی خواهر و برادر وجود داشته باشد.  
 
وی با اشاره به لزوم شرکت زنان در رزمایش‌ها تصریح کرد: زنجیره‌ای از گردان‌های بسیجی باید دفاع از کوی و برزن را بر عهده گرفته و تشکیل واحدهای مقاومت مردمی در همکاری با نیروهای مسلح، مدنظر قرار گیرد.  
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین بر لزوم شرکت بسیجیان، به‌ویژه خواهران بسیجی در سازماندهی نظام تداوم خدمات حیاتی تاکيد کرد و گفت: حفاظت از عملکرد سازمان برق، تداوم سوخت، ارتباطات،‌خطوط تلفنی، آبرسانی، بانک‌های خون، توزیع مواد غذایی به مناطق محروم و... مسائلی است که خواهران بسیجی داوطلب می‌توانند در آن ورود پیدا کنند.  
 
فیروزآبادی با یادآوری ساخت ویروس‌های تخریب‌کننده مراکز اساسی کشور از سوی دشمن تصریح کرد: سازمان‌های سنتی، قادر به خنثی کردن تمام حیله‌های جدید نیستند، اما بسیجیان می‌توانند این وظیفه را به نحو احسن انجام دهند.  
 
وی با یادآوری فرمایش امام صادق(ع) مبنی بر اینکه "به گوینده‌ای که از زبان شیطان سخن می‌گوید گوش ندهید"، تصریح کرد: عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن برای ایجاد ضعف و از دست دادن مقاومت ملت و به دست‌گیری قدرت توسط دشمن که توسط رادیوها و تلویزیون‌های بیگانه فارسی‌زبان مانند "بی بی سی" ا‌شاعه داده می‌شود، مسئله‌ای است که برای مستعمره کردن ایران روی داده که خواهران بسیجی با شناسایی نفوذهای فرهنگی و پاسخگویی آن و تداوم در پخش برنامه‌های صحیح رسانه‌ای می‌توانند وجهه بین‌المللی کشور و چارچوب‌های حقوقی جمهوری اسلامی ایران را به طور کامل به جهانیان ارائه کنند.  
 
فیروزآبادی گفت:‌ هر بانوی ایرانی با هر رشته تحصیلی می‌تواند بسیجی بوده و در رشته خود به دفاع از کشور بپردازد.
 
وی در پایان با اشاره به تلاش دشمن برای ثبت "تاریخ مذکر" در کشور تصریح کرد: سوءاستفاده مردانه از حق زنان که دشمن سعی داشت با عنوان تاریخ مذکر در ایران ثبت کند، باید پایان یافته و زنان جامعه اسلامی نشان دهند که این تاریخ جعلی در جمهوری اسلامی ایران جایی ندارد.
 


شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی شهر سلامی شهر آثار تاریخی شهر سلامی كوشك سلامي شهرستان خواف بند سلامي شهردار سلامی دانشگاه پیام نور - واحد خواف پورتال شهردار شهدای سلامی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی, | 20:10 | نویسنده : SAMAN |