"چارلین ماچین" مادری 33 ساله از اهالی انگلستان است که شاید با دیدن فرزاندان دوقلویش بسیار خوشحال شد اما شوک بزرگی نیز در همان لحظه به او وارد شد چرا که یکی از فرزندانش صورتی نصفه داشت.
  لحظه به دنیا آمدن یک فرزند برای مادر بسیار زیبا و دلنشین است و او هر لحظه دعا می کند که فرزندی سالم و زیبا داشته باشد اما اگر شرایط بر وفق مراد نباشد ممکن است فرزندی ناقص به دست مادر برسد.

"چارلین ماچین" مادری 33 ساله از اهالی انگلستان است که شاید با دیدن فرزاندان دوقلویش بسیار خوشحال شد اما شوک بزرگی نیز در همان لحظه به او وارد شد چرا که یکی از فرزندانش صورتی نصفه داشت.


 
این اتفاق نزدیک به 7 سال پیش زمانی که فرزندانش به دنیا آمدن رخ داد و این روزها دوقلوهای او به مدرسه می روند اما زندگی برای "هری" پسری با مشکلات صورت بسیار متفاوت با دیگر دانش آموزان است.
 

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب

قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی در سطوح قیمتی فعلی نوسان دارد و امروز نیز قیمت‌ها کاهش ناچیزی نسبت به روز گذشته نشان می‌دهند.
با اعلام نرخ های جدید خودرو یکی از اصلی ترین خواسته خودرو سازان که همان نزدیک بودن قیمت خودرو به قیمت حاشیه بازار بود برآورده شده است.


جدول قیمت جدید پر طرف دار ترین تولیدات سه کار خانه خودرو سازی آمده است: 

 

ردیف
نام خودرو
قیمت( میلیون تومان)
۱
سمند LX
۲۶,۵۰۰,۰۰۰
۲
پژو ۲۰۶- تیپ ۲
۳۲,۰۰۰,۰۰۰
۳
پژو ۲۰۶- تیپ۶
۴۲,۵۰۰,۰۰۰
۴
پژو۲۰۶- صندوق دار V۲۰
۳۷,۵۰۰,۰۰۰
۵
پژو۲۰۶- صندوق دار
۳۶,۰۰۰,۰۰۰
۶
پژو۲۰۶- صندوق دار
۴۳,۰۰۰,۰۰۰
۷
پژو ۲۰۷i- اتومات
۴۲,۵۰۰,۰۰۰
۸
سمند SE
۲۱,۸۰۰,۰۰۰
۹
پژو۴۰۵
۲۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۰
سمند- سورن
۳۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۱
پژو پارس
۳۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۲
پژو پارس- اتوماتیک
۴۰,۳۰۰,۰۰۰
۱۳
مگان
۷۴,۹۰۰,۰۰۰
۱۴
ماکسیما
۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۵
تندر ، ایران خودرو خودرو
۳۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۶
تندر ، ایران خودرو
۳۲,۵۰۰,۰۰۰
۱۷
سایپا ۱۳۱ مدل SL
۱۵,۷۰۰,۰۰۰
۱۸
سایپا ۱۳۱ مدل SX
۱۶,۷۵۰,۰۰۰
۱۹
سایپا ۱۳۲ مدل LE
۱۶,۷۰۰,۰۰۰
۲۰
سایپا ۱۳۲ مدل SL
۱۶,۱۰۰,۰۰۰
۲۱
سایپا ۱۳۲ مدل SX
۱۹,۹۵۰,۰۰۰
۲۲
سایپا ۱۳۲ مدل EX
۱۷,۵۵۰,۰۰۰
۲۳
سایپا ۱۱۱ مدل SX
۱۷,۲۰۰,۰۰۰
۲۴
سایپا ۱۱۱ مدل EX
۱۷,۸۰۰,۰۰۰
۲۵
سایپا ۱۴۱ مدل sx
۱۶,۱۵۰,۰۰۰
۲۶
تیبا
۱۹,۷۹۰,۰۰۰
 

در ادامه ستون نبض بازار قیمت فعلی خودروهای پر تیراژ داخلی را به شرح زیر اعلام کرد:

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب

آنچه دختران تمایل دارند پسران بدانند

Posted: 10 Nov 2012 04:53 AM PST

این می تواند احساس خیلی از شماها باشد:
خسته شده اید. احساس می کنید که هر کاری که لازم است را برای به دست آوردن زنی بااصالت با ویژگی های ممتاز انجام می دهید اما خانم ها به شما جواب نمی دهند. تصور شما این است که خانم ها معمولاً دنبال مردی کامل هستند که در واقعیت وجود خارجی ندارد.

درست است که آنها زیبایی ظاهری، جذابیت و رمانتیک بودن را در مرد ایدآل شان دوست دارند، اما آنقدرها هم که شما فکر می کنید درگیر این مسائل نیستند. اگر می خواهید بدانید واقعاً به چه فکر میکنند، به مطالب زیر توجه کنید.

احترام بگذارید
وقتی نوبت به احترام گذاشتن به خانم ها می رسد، مردهای ایرانی فرقی با بقیه مردهای جهان ندارند. خانم ها وقتی بشنوند که طرفشان در مورد زنان دیگر غیرمحترمانه صحبت می کند، خیلی سریع عقب م

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, | 16:53 | نویسنده : SAMAN |

معرکه‌گیری مهران غفوریان به پایان رسید!

Posted: 10 Nov 2012 04:59 AM PST

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، تصویربرداری فیلم «سر پیری معرکه‌گیری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی راهب قاسمیان در شهر مشهد ‌به پایان رسید و مراحل فنی و تدوین کار شروع ‌شده است.
 
 
در فیلم «سر پیری معرکه‌گیری» بازیگرانی چون مهران غفوریان، محمد شیری، پروین قائم‌مقامی، آرش نوذری، کیانوش گرامی، سیما مطلبی، میلاد فلاح، زهرا آری، تهمینه مقدم، محمد مهدی صابر، مرجان علوی، با حضور امید علیمردانی و سیاوش قاسمی بازیگران اصلی این تله‌فیلم هستند.
 در خلاصه داستان این فیلم آمده است: شک و ظن بی‌مورد و زیاد رعنا، مدت‌هاست که محمود را عذاب می‌دهد. سهراب دوست قدیمی محمود راهی را برای اثبات حسن نیت محمود به او نشان می‌دهد که ماجراهای جالبی رقم می‌زند.
 
 سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: سرمایه گذار و مجری طرح: احسان تبریزی، نویسنده: میلاد فلاح، مدیر تصویربرداری: علی عظیم‌زاده طهرانی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز‌: فرزاد فضلی، طراح صحنه و لباس: نفیسه فرامرزی، طراح گریم: محمد قلی‌نژاد، صدابردار: جواد مختاری، گروه کارگردانی: رضا پژواک، فاطمه برزو، منشی صحنه: یگانه مقدم، مدیر تدارکات‌: مرتضی ذوقی، تصویربردار پشت صحنه: سینا گلستان، عکاس: امیر محمودی

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, | 16:52 | نویسنده : SAMAN |

ناگفته‌های مسعود کرامتی از سریال ناتمامش

Posted: 19 Oct 2012 08:40 AM PDT

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود کرامتی از نسلی از سینما، تئاتر و تلویزیون است که سال‌ها در عرصه کارگردانی و بازیگری فعالیت داشته‌است. از جمله مجموعه‌های تلیزیونی وی می‌توان به “خانه ما” ما اشاره کرد. البته عمده فعالیت‌های وی در سینما در ژانر کودک و نوجوان بوده‌است.
وی مدتی پیش کارگردانی سریال “شرکت” به تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده را برعهده گرفت اما بعد از مدتی به دلایل نامعلوم از ساخت این پروژه کنار رفت و علیرضا امینی جایگزین وی شد.

سریال شرکت این روزها با نام “میلیاردر” مراحل تصویربرداری را طی می‌کند و کرامتی که آن روزها درباره خروج خود از سریال، سکوت کامل اختیار کرده بود در این مصاحبه ناگفته‌های خود را پس از مدت‌ها طرح کرد.

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:زمطالب تفریحی, | 13:19 | نویسنده : SAMAN |

تصویر روناک یونسی در قرن ششم هجری

Posted: 20 Oct 2012 06:09 AM PDT

ساخت موسیقی فیلم سینمایی «عقاب صحرا» به کارگردانی مهرداد خوشبخت توسط بهزاد عبدی انجام می‌شود. آن طور که «بانی فیلم» خبر داده در حالی که صداگذاری این فیلم چندی پیش آغاز شده بود بهزاد عبدی ساخت موسیقی آن را در اوکراین به پایان رسید.
موسیقی «عقاب صحرا» توسط ارکستر ناسیونال اوکراین به رهبری ولادیمیر سیرنکو در سالن خانه ضبط صدا در کیف ساخته شده است. به تازگی نیز مهرداد خوشبخت به اوکراین سفر کرده تا از نزدیک‌ در جریان ساخت موسیقی فیلمش توسط عبدی قرار بگیرد. همزمان با آهنگسازی، صداگذاری این فیلم توسط علیرضا علویان انجام می‌شود تا به زودی نسخه نهایی آن آماده نمایش شود.

قرار است اولین نمایش این فیلم در جشنواره سی‌ویکم فیلم فجر باشد. «عقاب صحرا» یک فیلم تاریخی است که سال قبل در شهرستان بافق جلوی دوربین رفت. داستان فیلم از سال‌های ششم تا هشتم هجری و از صلح حدیبیه تا فتح مکه رخ می‌دهد و داستان زندگی شخصی به نام ابوبصیر را روایت می‌کند.

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:زمطالب تفریحی, | 13:18 | نویسنده : SAMAN |

جواب ژوزه را نمی‌دهم چون ایران نان من را می‌دهد

 

مشرق: تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، پس از شکست مقابل لبنان در بیروت به شدت مورد انتقاد رسانه ها و اهالی فوتبال قرار گرفت، اما در ادامه کارلوس کی‌روش برای دیدار با کره جنوبی تغییراتی اعمال کرد و توانست در ورزشگاه آزادی با وجود ۱۰ نفره شدن مقابل این تیم به برتری برسد.
دیدار با کره جنوبی حساسیت و حاشیه های خاص خودش را داشت. اخراج مسعود شجاعی در نیمه دوم و اعتراض های مکرر به داوری از سوی سرمربی تیم ملی ایران و اخراج کی‌روش و در پایان گلزنی جواد نکونام و برتری یک بر صفر تیم ملی، ما را بر آن داشت که مصاحبه اختصاصی با سرمربی تیم ملی داشته باشیم.

متن کامل گفت‌وگوی تفصیلی فارس با کی‌روش را در زیر می‌خوانید.

از برد شیرین مقابل کره‌جنوبی شروع کنیم…

بعد از بازی با لبنان، اهمیت زیادی داشت ک

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:زمطالب تفریحی, | 13:16 | نویسنده : SAMAN |

ساعتی با کارکنان کارواش زنان / +عکس

نام رسمی و ثبتی اش هرچه می خواهد باشد، ما اسمش را گذاشتیم کارواش زنان، جایی که بیش از 90 درصد پرسنل آن خانمها هستند، اینجا تنها کارواشی است که در آن خانمها با ظرافت و سلایق خود ماشینها را می شویند.

کارواش زنان در تبریز مرکزی است که 90 درصد کارکنان آن را زنان تشکیل داده و خدمات لازم در این مرکز به مراجعه کنندگان ارائه می شود .

موضوع جالب است و قرار بر این می شود که برای تهیه گزارشی به این مرکز مراجعه کنم، وقتی تابلوی کارواش را کنار اتوبان بزرگ شهر می بینم و به سمت راهنمایی شده می پیچم، در ورودی مجموعه خانمی سرمه ای پوش و خوشرو نوع سرویس و خدمات درخواستی را سوال می کند.
 

کارواش زنان


بعد از تعیین نوع خدمات و شرایط پذیرش و گذراندن مراحل معمول باید ماشینم را به راننده مجموعه تحویل دهم، به سمت کافی شاپ بروم و تا پایان شستشو منتظر بمانم.

به سمت سالن شستشو حرکت می کنم، خانم جوان دیگری با همان مانتو شلوار سرمه ای و کلاه مشکی منتظرم است، کنجکاو می شوم، پس شستشوی ماشین هم توسط خانمها انجام خواهد شد؟
 

کارواش زنان

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, | 18:4 | نویسنده : SAMAN |

رقم حدودی دستمزد 13 بازیگر مشهور سینمای ایران

 آخرین ارقام دستمزد هنرپیشه ها، که برخی به گفته خودشان و برخی از زبان علی سرتیپی پخش کننده،سینمادار و تهیه کننده سینمای کشور  و برخی به نقل از منابع آگاه است ،  به این شرح می باشد:

1) مهناز افشار:

مهناز افشار


آخرین دستمزد وی، 40 میلیون تومان برای بازی در فیلم "پوپک و مش ماشالله" است. البته "منیژه حکمت" تهیه کننده این فیلم در زمان اکران این فیلم اعلام کرده بود که به واسطه دوستی اش با افشار دستمزد پایینی را به وی داده است!

2) لیلا حاتمی:

لیلا حاتمی
دستمزد وی بالای 50 میلیون تومان است.

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, | 17:59 | نویسنده : SAMAN |

ماجرای علی کریمی و توپ جمع کن آبادانی !


علی کریمی پیراهن خود را به پسربچه توپ جمع کن آبادانی هدیه کرد

پیراهن علی کریمی

 

خبر تکمیلی:

پیراهن کریمی را به زور گرفتند

سایت گل - کریمی بعد از پایان بازی با نفت آبادان راحت تر از حد تصور پیراهن خود را تقدیم به کودک خردسال توپ جمع کن آبادانی کرد که این مهم از نگاه عکاسان حاضر در محل دور نماند.اما اتفاق عجیب لحظاتی بعد رخ داد آنجا که عده ای از ماموران درشت هیکل حاضر در زمین به زور و با کتک زدن آن توپ جمع کن خردسال پیراهن کریمی را

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, | 17:58 | نویسنده : SAMAN |

رضا عطاران با دو چهره متفاوت در فیلم +عکس

رضا عطاران در فیلم «خوابم می‌آد» به کارگردانی خودش با دو گریم متفاوت بازی می‌کند.
 
فیلمنامه «خوابم می‌آد» (یا «هیچ کس فرشته نیست») را احمد رفیع‌زاده براساس فیلمنامه معصومه بیات و حمید نعمت‌اله نوشته و رضا عطاران آن را بازنویسی کرده است.
 
فیلم خوابم می‌آد
 
این فیلم داستان رضا ، معلمی ساده و درستکار است که به سن میانسالی رسیده و در برقراری ارتباط با زن‌ها دچار مشکل است ، او با دختری پاستیل فروش آشنا می‌شود. دختر، برای پیوند کلیه خواهرش با مشکل روبروست و رضا را ترغیب به کارهایی می‌کند که باب میلش نیست و...
 
فیلم خوابم می‌آد
 


در این فیلم علاوه بر رضا عطاران و مریلا زارعی، اکبر عبدی، ناصر گیتی جاه، ویشکا آسایش، سروش صحت، اصغر سمسارزاده و حسین محب اهری بازی می کنند. خداداد عزیزی نیز در فیلم حضور دارد.


منبع : خبرآنلاین
 

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, | 17:56 | نویسنده : SAMAN |

ایران رتبه اول استفاده از لوازم آرایش!

 

ایران رتبه اول استفاده از لوازم آرایش را در خاورمیانه دارد
 

ایران رتبه اول استفاده از لوازم آرایش

ایران رتبه اول استفاده از لوازم آرایش

ایران رتبه اول استفاده از لوازم آرایش

ایران رتبه اول استفاده از لوازم آرایش


منبع : مجله خط خطی

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, | 17:54 | نویسنده : SAMAN |

عکس متحرک خنده دار یک موس مردم آزار !

 

موس مردم آزار

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, | 17:53 | نویسنده : SAMAN |

پول دارترین خانواده حال حاضر ایران +عکس

 

پولدارترین خانواده ایرانی


خبر آنلاین : متوسط قيمت خرده‌ فروشي مرغ هم‌ اكنون در كشور به 7500 تومان هم رسيده !
 

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, | 17:52 | نویسنده : SAMAN |

بازی FIFA 2012

 

بازی فیفا

 

ببخشید!
ما اون طرف داشتیم FIFA 2012 بازی می‌کردیم
نمی‌دونستیم شما دارید اینجا Call of Duty بازی می‌کنید !

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, | 17:52 | نویسنده : SAMAN |

چند دروغ رایج بین ما ایرانیا !

پینوکیو


1- کار که عار نیست!
2- همه ادما زیبایی خاص خودشون رو دارن
3- پول که شخصیت نمیاره
4- علم بهتر از ثروته
5- فکر کردی چی ، مملکت قانون داره
6- تن آدمی شریفست به جان آدمیت, نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
7- تلاش کنی به هرچی که بخوای میرسی
8- پول چرک کف دسته
9-  پدر مادر بچه هاشون رو به یک اندازه دوست دارن
10- خدا ادم ها رو برابر افریده
11- بچه دختر ، پسرش فرق نمیکنه
12- از هر دست بدی از همون دست میگیری ...

کدوم شماره دروغ نیست؟

 

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, | 17:51 | نویسنده : SAMAN |

ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﻟﻨﮕﯽ....

 

لنگی ها

 

ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﻟﻨﮕﯽ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ ﮐﺮﯼ ﻣﯿﺨﻮﻧﻪ ﻭ ﻣﯿﮕﻪ ﺗﯿﻤﺶ ﮐﻬﮑﺸﺎﻧﯽ ﺷﺪﻩ ﺑﻬﺶ ﻧﺨﻨﺪﯾﺪ،ﻣﺴﺨﺮﺵ ﻧﮑﻨﯿﺪ. ﺁﺭﻭﻡ ﺗﻮ ﭼﺸﻤﺎﺵ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺩﺳﺘﺎﺗﻮﻥ ﺑﻪ ﺁﺭﻭﻣﯽ ﻣﻮﻫﺎﺵ ﺭﻭ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﯿﺪ ﮐﻪ ﺣﻖ ﺑﺎ ﺍﻭﻧﻪ .!
ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﻟﻨﮕﯽ ﺑﺎ ﺣﺎﻟﺘﯽ ﺑﺮﺍﻓﺮﻭﺧﺘﻪ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﻭ ﻣﯿﮕﻪ ﺷﯿﺶ ﺗﺎﯾﯽ ﻫﺎﺍﺍﺍﺍ،ﺷﻤﺎ ﻓﻮﺭﺃ ﭼﻬﺎﺭ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﻬﺶ ﻧﺸﻮﻥ ﻧﺪﯾﺪ ﺑﻠﮑﻪ ﺁﺭﻭﻡ ﺍﻭﻧ

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, | 17:50 | نویسنده : SAMAN |

کاریکاتورهایی به مناسبت گرانی گوشت و مرغ

 

بدون شرح (تصاویر خود گویای ماجراست)

 

 

کاریکاتور مرغ

 

کاریکاتور مرغ

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, | 17:48 | نویسنده : SAMAN |

اس ام اس های ایرانسل در آینده ای نزدیک! (آخر خنده)

 
- مشترک گرامی چه خبر؟
مامان بابا خوبن؟،
علی کوچولو چه طوره؟
الهی ایرانسل قربونش بره.

 
- مشترک گرامی با ۶۴۵۲۰۰ ریال شارژ دیگر برنده ۱۵۰ تومن شارژداخل شبکه بشوید!

 
- مشترک گرامی چته؟
چرا تو فکری؟
عاشق شدی؟
آخه بدبخت! با این وضع گرونی کی عاشق می شه؟ ها؟

 
- مشترک گرامی تو مسابقه ما شرکت کن با ۲۰ لیتر بنزین جایزه !
با این کار مشت محکمی تو دهن همراه اول بزن!

 
- مشترک گرامی یه طرح دارم بهاره.
یکی سیم کارت بخر
یکی ببر
یکی میارم در خونتون
یکی می دم به عموتون
یکی هم واسه عمتون


- شونصدمین جشنواره ایرانسل در قلی آباد خرمن دشت. از 1 فروردین لغایت 29 اسفند هر سال ، با خرید هر سیم کارت ایرانسل هفتاد سیم کارت اعتباری جایزه بگیرید. همه روزه از ساعت 1 نصف شب تا 2 ظهر و از 2 ظهر تا 1 نصف شب. شما می توانید با پرداخت سالیانه مفت هزار ریال از کلیه خدمات ایرانسل برخوردار شوید..

 
- استخر سیم کارت ایرانسل افتتاح شد. شما می توانید در این استخر که از سیم کارت پر شده است، شنا کنید و به از هر کجا به کجای ایران فقط دقیقه ای هفتصد میلیون تومان تماس بگیرید.


- سیم کارت یک بار مصرف و بهداشتی ایرانسل به بازار آمد. این سیم کارت ها را بعد از هر بار استفاده بشکنید و دور بریزید. و سیم کارت دیگری با میلیونها جایزه ارزنده و نفیس دیگر جایزه بگیرید.

 
منبع : جام نیوز

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:مطالب تفریحی, | 17:47 | نویسنده : SAMAN |

مجازات «بلوتوث مبتذل و مستهجن» چيست؟

به گزارش افکار نیوز به نقل از ايسنا، مجموعه «آيا مي‌دانيد» با يادآوري برخي نكات حقوقي كه با زندگي روزمره انسان‌ها سر وكار دارد، تلاش خواهد كرد تا بر داشته‌هاي حقوقي شما در اين حوزه بيفزايد. بخش اول اين مجموعه به اين شرح است:
 

مجازات بلوتوث

 

آیا می‌دانید؟

عوامل توليد،‌ تكثير و توزيع آثار سمعي و بصري مستهجن حسب مورد به مجازات مفسد في‌الارض، حبس، شلاق، جزاي نقدي، ضبط تجهيزات مربوطه و محروميت از حقوق اجتماعي محكوم مي‌گردند.

آیا می‌دانید

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, | 17:37 | نویسنده : SAMAN |

فروش فیلم «خوابم می آد» از دو میلیارد گذشت !

به گزارش آفتاب به نقل از مووی‌مگ، این فیلم با در اختیار داشتن ۲۸ سالن در سینماهای تهران تا کنون یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان فروخته است و در سینماهای شهرستان‌ها تا کنون ۵۰۰ میلیون تومان فروخته است.

 

فیلم خوابم میاد

 

کارگردان: رضا عطاران
بازيگران: اکبر عبدی، مریلا زارعی، رضا عطاران، سروش صحت، ویشکا آسایش، ناصر گیتی‌جاه، اصغر سمسارزاده و خداداد عزیزی

 

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, | 17:36 | نویسنده : SAMAN |

خودکشی یکی از بازیگر زن سریال “قلب یخی”

 پس از انتشار اخبار مختلفی درباره سبک زندگی عجیب برخی از هنرمندان، این بار یک هنرپیشه پرکار زن با اقدام به خودکشی خبر ساز شد.

برپایه این خبر، این بازیگر، یکی از نقش های اصلی سریال قلب یخی را بازی می کند. وی پس از مصرف قرص برنج و مسمویت شدید، اقدام به رگ زنی از سه نقطه کرده بود که خوشبختانه با تلاش پزشکان این امر ناکام ماند و شانس زندگی مجدد را یافت.

بنا بر اظهارات کادر معالج این هنرپیشه معروف، وی سابقه هیچ نوع بیماری افسردگی و روانی را نداشته است و گویا مشاجره وی با خانواده اش منجر به خودکشی شده است.

این بازیگر به مدت یک روز در یکی از بیمارستان های خصوصی غرب تهران بستری بود و علیرغم صلاحدید پزشکان و تنها به دلیل انعقاد قرارداد کاری مهم! با رضایت خانواده و قبل از پایان دوره درمان ترخیص شده است.

گفتنی است، این هنرپیشه جوان علاوه بر مجموعه قلب یخی در سریال هایی چون «آشپزباشی»، «مرگ تدریجی یک رویا»، «توی گوش سالمم زمزمه کن»، «مسافرخانه سعادت» و … به ایفای نقش پرداخته است.


منبع : آفاق

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, | 17:36 | نویسنده : SAMAN |

نقش جدید مریلا زارعی / + تصویر

مریلا زارعی یکی از بازیگران فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا است و در این فیلم نقش یک زن کرد را بازی می‌کند.
 
باوجود شایعات طرح‌شده درباره اختلاف فریبرز عرب‌نیا بازیگر نقش شهید چمران با ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان فیلم «چ» و تایید ضمنی این شایعات توسط مهدی کریمی تهیه‌کننده «چ»، گروه فیلمبرداری بار دیگر به از کرمانشاه به پاوه بازگشتند تا فیلمبرداری ادامه پیدا کند.

 

فیلم سینمایی چ

 
سعید راد، مریلا زارعی، بایک حمیدیان، محمدمهدی سلانی، امیررضا دلاوری و اسماعیل سلطانیان دیگر بازیگران این فیلم هستند.
 
حاتمی‌کیا در «چ» سراغ دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران رفته و از روز بیست و پنجم تا بیست و هفتم مرداد 1358 زندگی شهید چمران را روایت کرده است.

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, | 17:35 | نویسنده : SAMAN |

سانسور در تلویزیون
 

سانسور در تلویزیون
 

سانسور در تلویزیون

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, | 17:32 | نویسنده : SAMAN |

صاویر / اجرای مستربین در افتتاحیه‌ المپیک 2012

مراسم افتتاحیه سی امین دوره بازیهای المپیک لندن در شرایطی برگزار شد که کمدین عروف انگلیسی در آن  به نقش آفرینی پرداختند. 

شخصیت برتر کمدی جهان یعنی "روان آتکینسون" یا همان " مستر بین" یک سورپرایز برای تماشاگران افتتاحیه المپیک سی ام است. در این قسمت از برنامه، مستر بین به اجرای موسیقی با پیانو می پردازد که در آخر آن مشخص می شود که فرد دیگری نوازنده اصلی است و مستر بین فقط تقلید حرکات او را کرده است. در آخر مستر بین با مینی ماینر خود ورزشگاه را ترک می کند.
 
مستر بین در المپیک لندن
 
مستر بین در المپیک لندن

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, | 17:30 | نویسنده : SAMAN |

عکس / ماه مبارک رمضان در خیابان‌های تهران

ماه مبارک رمضان در خیابان‌های تهران

ماه مبارک رمضان در خیابان‌های تهران

ماه مبارک رمضان در خیابان‌های تهران

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, | 17:28 | نویسنده : SAMAN |

بانوان ایران در المپیک 2012 لندن / عکس

ايران براي اولين باردر تاريخ المپيك خود، با هشت نماينده زن در اين بازي‌ها حضور پيدا مي كند. يكي از نكات قابل توجه در اين دوره از رقابتها اين است كه بانوان ورزشكار ايران بدون وايلد كارت و با كسب سهميه مستقيم به المپيك لندن رسيده‌اند و اين بار زهرا دهقان در تيروكمان، ليلا رجبي در دوميداني ، آرزو حكيمي و سولماز عباسي در قايقراني، مه لقا جام بزرگ و الهه احمدي در تيراندازي ، ندا شهسواري در پينگ پنگ و سوسن حاجي‌پور در تكواندو نمايندگان ورزش بانوان در رقابت هاي 2012 هستند.


بانوان ایران در المپیک لندن

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, | 17:28 | نویسنده : SAMAN |

من سرم توی کار خودم بود

01.jpg

بعد یه روز یه نفرو دیدم

02.jpg 

اون این شکلی بود

03.jpg 

ما اوقات خوبی با هم داشتیم 

04.jpg 

من یه کادو مثل این بهش دادم

05.jpg 

وقتی اون کادومو قبول کرد من

اینجوری شدم

06.jpg

ما تقریبا همه شبها با هم گفت و گو میکردیم

07.jpg 

وقتی همکارام من و اونو توی اداره دیدن اینجوری نگاه میکردن

08.jpg 

و منم اینجوری بهشون جواب میدادم

09.jpg

اما روز ولنتاین اون یه گل رز مثل این داد به یه نفر دیگه

10.jpg 

و من اینجوری بودم

11.jpg

بعدش اینجوری شدم

13.jpg

احساس من اینجوری بود

14.jpg 

بعد اینجوری شدم

15.gif 

بله....آخرش به این حال و روز افتادم  

16.jpg

پدر عاشقی بسوزه  

17.jpg


منتظر نظرهای شما هستیم

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, | 1:28 | نویسنده : SAMAN |

اینجا عربستان است؟
بر خلاف فضای سنگین مكه و مدینه، در سایر شهرهای عربستان مقوله حجاب رنگ دیگری به خود می‌گیرد، در محل‌‌های كاری و تفریحی شهرهای دیگر نظیر ریاض و سواحل تفریحی جده فضای فرهنگی به صورتی ترسیم شده كه بیننده در نگاه اول از مشاهده چنین تصاویری در عربستان سعودی شوكه می‌شود، بویژه اگر این بیننده زائری باشد كه تنها شهرهای مذهبی مانند مكه و مدینه را می‌بیند و اوضاع آن را به تمام شهرهای این كشور تعمیم می‌دهد.
 
بی‌حجابی و هرج و مرج جنسی
شهرها و اماكن تفریحی در عربستان مانند ریاض و جده از مناطقی هستند كه میزان فساد و بی‌حجابی در آنها در حد بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است. برای روشن شدن ابعاد این فساد تنها به ذكر یكی از اماكن تفریحی درشهر جده می‌پردازیم.
منطقه "درة العرس" تفرجگاهی ساحلی است كه با عبور از حجاب افراطی مد نظر مفتیان وهابی، به اوج بی بندوباری و هرج و مرج جنسی

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, | 1:22 | نویسنده : SAMAN |

عکس ها در حال لود شدن میباشند... شکیبا باشید!
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید.
 

11966232342054891 عکس هایی که هرگز پخش نخواهد شد

 

11966232342442605 عکس هایی که هرگز پخش نخواهد شد

11966232349242841 عکس هایی که هرگز پخش نخواهد شد

11966232341518484 عکس هایی که هرگز پخش نخواهد شد

11966232341215206 عکس هایی که هرگز پخش نخواهد شد

1196623234thumb2 8029111 عکس هایی که هرگز پخش نخواهد شد

11966232341270792 عکس هایی که هرگز پخش نخواهد شد

11966232343434080 عکس هایی که هرگز پخش نخواهد شد
11966232344196820 عکس هایی که هرگز پخش نخواهد شد
11966232345005420 عکس هایی که هرگز پخش نخواهد شد
11966232345215338 عکس هایی که هرگز پخش نخواهد شد
11966232345316054 عکس هایی که هرگز پخش نخواهد شد
11966232345915335 عکس هایی که هرگز پخش نخواهد شد
11966232347052668 عکس هایی که هرگز پخش نخواهد شد
11966232348074762 عکس هایی که هرگز پخش نخواهد شد
11966232348670488 عکس هایی که هرگز پخش نخواهد شد

11966232349242841 عکس هایی که هرگز پخش نخواهد شد

11966232349835371 عکس هایی که هرگز پخش نخواهد شد


منتظر نظرهای شما هستیم

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, | 1:21 | نویسنده : SAMAN |

WWW.ALBORZPATOGH.IR


منتظر نظرهای شما هستیم

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, | 1:19 | نویسنده : SAMAN |

میزان تحصیلات بازیگران سینمای ایران

پوریا پورسرخ:متولد۵۶ در تهران.دکترای فیزیولوژی گیاهی

لاله اسکندری: متولد ۵۱ در تهران. لیسانس گرافیک

مهناز افشار: متولد ۵۶ در تهران. دیپلم تجربی

پژمان بازغی: متولد ۵۳ در تهران. لیسانس صنایع

عسل بدیعی: متولد ۵۶ در تهران.لیسانس تغذیه

زیبا بروفه: متولد ۵۴ در تهران. لیسانس حقوق قضایی

ماهایا پتروسیان: متولد ۴۸ در تهران. لیسانس تئاتر

پارسا پیروزفر: متولد ۵۱ در تهران. لیسانس نقاشی

هانیه توسلی: متولد ۵۸ در همدان.دانشجوی رشته نمایش نامه نویسی

هدیه تهرانی : متولد ۵۱ در تهران.دیپلم

بهناز جعفری: متولد ۵۳ در تهران. لیسانس ادبیات نمایشی

رامبد جوان: متولد ۵۰ در تهران.دیپلم

چکامه چمن ماه: متولد ۵۹ در تهران.دیپلم مجسمه سازی

لیلا حاتمی: متولد ۵۱ در تهران. تحصیل در مهندسی برق و ادبیات مدرن فرانسه را در سوییس نیمه کاره رها کرد

مجید حاجی زاده: متولد ۵۸ در تهران.تحصیل در رشته میکروبیولوژی را رها کرد و هم اکنون تئاتر می خواند

میترا حجار: متولد ۵۵ در تهران.دیپلم

امین حیایی: متولد ۴۹ در تهران. تحصیل در رشته کامپیوتر را رها کرد

شهاب حسینی: متولد ۵۲ در تهران. تحصیل در رشته روانشناسی را رها کرد

شهرام حقیقت دوست: متولد ۵۱٫ کارشناس رشته تئاتر

رضا داوود نژاد:متولد ۵۹ در تهران. تحصیل در رشته حقوق را رها کرد

سام درخشانی: متولد ۵۹ در تهران.تحصیل در رشته نمایش را رها کرد

بهرام رادان: متولد ۵۸ در تهران. لیسانس مدیریت بازرگانی

حبیب رضایی: متولد ۴۸ در مشهد. لیسانس مدیریت بیمارستان

بهاره رهنما: متولد ۵۲ در تهران.لیسانس ادبیات فارسی و حقوق قضایی.دانشجوی فوق لیسانس در رشته نمایش

مریلا زارعی: متولد ۵۳ در تهران. لیسانس مهندسی صنایع قضایی

فقیهه سلطانی: متولد ۵۳ در تهران.لیسانس ادبیات نمایشی

رامبد شکرآبی: متولد ۵۱ در تهران. دیپلم ریاضی

رضا شفیعی جم: متولد ۵۰ در تهران. لیسانس نقاشی

غزل صارمی: متولد ۵۷ در تهران.دیپلم

میلاد صدر عاملی: متولد ۶۱٫ دانشجوی رشته مهندسی نساجی

امیر حسین صدیق: متولد ۵۱ در نیشابور. دیپلم بازیگری

لادن طباطبایی: متولد ۴۹ در تهران.لیسانس بازیگری

شبنم طلوعی: متولد ۵۰ در تهران. دیپلم

پرستو صالحی: متولد ۵۶ در تهران. لیسانس

رزیتا غفاری: متولد ۵۱ در تهران. لیسانس کارگردانی سینما

شقایق فراهانی: متولد ۵۱ در تهران. لیسانس نقاشی

گلشیفته فراهانی: متولد ۶۲ در تهران. دانشجوی رشته موسیقی

نگار فروزنده: متولد ۵۷ در تهران.دیپلم

حدیث فولادوند: متولد ۵۶ در تهران.فوق دیپلم

علی قربان زاده: متولد ۵۷ در تهران.دیپلم

شبنم قلی خانی: متولد ۵۶ در تهران. فوق لیسانس رشته تئاتر

ترانه علیدوستی: متولد ۶۳ در تهران. دیپلم

مهتاب کرامتی: متولد ۵۰ در تهران. لیسانس میکروبیولوژی

نیکی کریمی: متولد ۵۰ در تهران. دیپلم تجربی

مانی کسراییان: متولد ۵۵ در شیراز. لیسانس بازیگری

باران کوثری: متولد ۶۴ در تهران. دیپلم موسیقی

کامبیز کاشفی: متولد ۵۶ در تهران. دیپلم

محمد رضا گلزار: متولد ۵۴ در تهران.لیسانس مکانیک سیالات

پوپک گلدره: متولد ۵۰ در تهران. لیسانس روانشناسی

سروش گودرزی: متولد ۵۳ در تهران. لیسانس کامپوتر

لادن مستوفی: متولد ۵۱ در شهسوار. لیسانس کارگردانی

مرجان محتشم: متولد ۴۸ در تهران، رها کرده دبیرستان

یکتا ناصر:متولد ۵۷ در تهران.لیسانس مهندسی محیط زیست


منتظر نظرهای شما هستیم

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, | 1:17 | نویسنده : SAMAN |

عکس های  جدید و بیوگرافی  مهناز افشار فروردین ۹۱

بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار بازی را با مجموعه تلویزیونی عشق گمشده در سال ۱۳۷۶ آغاز کرد و پس از آن با فیلم دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت.شباهت بیش از حد او به فائقه آتشین (گوگوش) باعث شد تا قبل و بعد از اکران فیلم «شور عشق» به خواست خود سوژه اول مطبوعات باشد. بعد از مدتی جنجال مطبوعاتی و پس از توقیف فیلم «خاکستری» مدتی از او خبری نبود. تا اینکه پس از یکسال با بازی در فیلم «نگین» به سینما بازگشت.
او در سال ۱۳۸۳ سه فیلم بر پرده سینماهای تهران داشت که هر سه فیلم با استقبال مخاطبان روبرو شدند: «کما»، « ۱۳ گربه روی شیروانی» و «زهرعسل».
مهناز افشار با بازی در نقش کوتاهی در فیلم «سالاد فصل» نشان داد که توانایی هایی هم در اجرای نقش های متفاوت دارد و او در فیلم «آتش بس» توانست توانایی هایش را به رخ همگان بکشید. در سال های اخیر وی بازیگر پرکاری بوده و می توان گفت پردرآمدترین بازیگر زن سینمای ایران است. وی از برترین و پول سازترین بازیگران سینمای ایران است و همواره نقش مهمی در جذب مخاطب داشته است.

سایت تفریحی البرز پاتوق WWW.ALBORZPATOGH.IR

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, | 1:16 | نویسنده : SAMAN |

عکس های محمد رضا گلزار در سال ۹۱

نام: محمدرضا گلزار
تاریخ تولد: ۱۳۵۴
مدرک تحصیلی: فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی.

قبل از اینکه به سینما بیاید، نوازنده بود و به عنوان گیتاریست با گروه آریان همکاری می کرد. آشنایی اتفاقی اش با ایرج قادری باعث می شود تا در فیلم « سام و نرگس » بازی کند. از آن به بعد در فیلمهای « زمانه »، « بالای شهر، پایین شهر » و « شام آخر » بازی کرد که فیلم آخری زودتر از دیگر فیلمهایش به نمایش درآمد.
محمد رضا گلزار در سال ۱۳۸۱ در فیلمهای « بوتیک » و « چشمان سیاه » بازی و سال ۱۳۸۲ را با بازی در فیلم « ۱۳ گربه روی شیروانی » آغاز کرد.

عکس ها در حال لود شدن میباشند... شکیبا باشید!
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید.

golzar 91 patugh ir عکس های محمد رضا گلزار در سال 91

golzar 91 patugh ir 1 عکس های محمد رضا گلزار در سال 91

golzar 91 patugh ir 3 عکس های محمد رضا گلزار در سال 91

golzar 91 patugh ir 4 عکس های محمد رضا گلزار در سال 91

golzar 91 patugh ir 5 عکس های محمد رضا گلزار در سال 91

golzar 91 patugh ir 6 عکس های محمد رضا گلزار در سال 91

golzar 91 patugh ir 7 عکس های محمد رضا گلزار در سال 91

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, | 1:14 | نویسنده : SAMAN |

 

عکس های جدید بهنوش بختیاری

 

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, | 1:13 | نویسنده : SAMAN |

راز زیبایی مانکن ها

 

۱- برای زیبایی و ماندگاری هر چه بیشتر رژ لب ، قبل از زدن هرگونه رنگ روی لب ها مقداری کرم پودر و سپس پنکیک روی لب ها بمالید.هرچه پودر روی لب ها بیشتر باشد ماندگاری رژ لب روی آنها بیشتر خواهد بود.

 

۲- تا بحال به مژه های مانکن ها نگاه کرده اید؟برای داشتن مژه هایی به این حالت و استفاده نکردن از مژه های مصنوعی ، ابتدا یک بار مژه هایتان را از نقطه رویش مژه ها ریمل بزنید. سپس با یک فرمژه آن را حالت دهید. سعی کنید فرژه را زیاد فشار ندهید تا مژه ها حالت شکننده پیدا نکنند. سپس یکبار دیگر روی مژه ها را ریمل بزنید.

۳- مراقب باشید کرم پودری که برای صورت تان انتخاب می کنید تقریبا با پوست بدن و دستهایتان هماهنگی داشته باشد. تضاد رنگ بین صورت و بدن بسیار وحشتناک و زننده است.

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, | 1:10 | نویسنده : SAMAN |

 عکس های جدید حسین تهی با کیفیت بالا

 پسورد فایل : ALBORZPATOGH.IR

دانلود

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, | 1:9 | نویسنده : SAMAN |

به کدامیک اعتماد دارید؟

WWW.ALBORZPATOGH.IR

شما انسان ظاهر بینی هستین یا خیر؟ یعنی براساس ظاهر افراد در مورد درموردشان قضاوت می کنید یا خیر؟به کدام شخص اعتماد دارین؟ دختربچه یا مرد ژولیده؟

همیشه چیزهایی که میبینیم و به آنها اعتماد می کنیم ، درست نیستند!

سایت تفریحی


منتظر نظرهای شما هستیم

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, | 1:8 | نویسنده : SAMAN |

عکس بی حجابی آناهیتا نعمتی در خارج از کشور !!!

 
عکس بی حجابی آناهیتا نعمتی در خارج از کشور !!! | FarsPatogh.COm

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, | 1:7 | نویسنده : SAMAN |

راه های حالگیری از دخترها

http://alborzpatogh.ir/

۱-توخیابون خیلی با احترام از یه دختر آدرس بپرسیدبعد از جواب دادن جلوی چشماش از یکی دیگه بپرسید

۲- پشت چراغ قرمز راننده جلویی اگه دختر بود قبل ازسبزشدن چراغ دستتون رو بذارید رو بوق

۳- توی اتوبان جلوی ماشین یه دختر خانوم با سرعت ۵کیلومتر حرکت کنید

۴- توی جمع دخترای فامیل وقتی همشون دارن یه

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, | 1:6 | نویسنده : SAMAN |

البرز پاتوق WWW.ALBORZPATOGH.IR

 تنهایی یعنی اینکه تو بزرگسالی دلت بغل بخواد.حتی بیشتر از وقتی که بچه بودی…

free تنهایی یعنی...  

تنهایی یعنی زل بزنی به آی دی روشن طرف و هی بگی لعنتی پی ام بده… بعد یارو آف می شه…!

free تنهایی یعنی...

تنهایی یعنی هر روز توی چشمای خودت جای خالی انعکاس چهره ی کسی که دوست داری رو ببینی…

free تنهایی یعنی...

تنهایی یعنی اینکه شبا گوشیت رو رو سایلنت نذاری

 

 تنهایی یعنی شبا با هندزفری تو جات آهنگ گوش کنی تا گوشات و بالشتت خیس بشه….

تنهایی یعنی تو این هوای دو نفره دلت بخواد با یکی بری قدم بزنی اما هر چی فکر می کنی کسی رو پیدا نکنی…

تنهایی یعنی شارژ گوشیت تو ۲۴ ساعت یه خطش هم کم نشه…

تنهایی یعنی اینکه صمیمی ترین دوستت وقتی عاشق شد دیگه جواب اس ام استم نده…

free تنهایی یعنی...

تنهایی یعنی وقتی با دوستات توو یه جمعی هستی و اونا میخندن تو تو فکر فرو بری و بهاونی که پیشت نیست فکر کنی!!!!

free تنهایی یعنی...

تنهایی یعنی این که کسی رو نداشته باشی که منتظرت باشه کسی که به خاطرش بخوای پیشرفت کنی،تنهایی یعنی این،یعنی تو چش باشی و هیچوقت دیده نشی!

free تنهایی یعنی...

تنهایی یعنی لحظه ای که حتی خدا هم فراموش میشه!!!…لحظه ای که فکر میکنیم اون داره میخنده و ما گریه … و خدا هم فقط نگاه میکنه …
چقدر سخت هست تنهایی ای که خدا توش نیست !!!

free تنهایی یعنی...

تنهایی یعنی هزاران سه نقطه ای که در حضورت میگذارم و هیچ کدامش را نمیفهمی…!!

free تنهایی یعنی...

تنهایی یعنی یه آدم با یه عالمه سوال بی جواب. یعنی یه دنیا حرف. یعنی چشم انتظاری. یعنی گریه کنی و تو آینه بگی چرا؟!!

free تنهایی یعنی...

تنهایی یعنی : من ، تو ; ما
یادت هست ؟
تمام شد …
حالا : تو ، او ; شما
من هم به سلامت . . .


منتظر نظرهای شما هستیم

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, | 1:5 | نویسنده : SAMAN |

کس دختر زیبا ایرانی اما کارگر !

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, | 1:4 | نویسنده : SAMAN |

این دختر به عنوان ساده ترین و مناسب ترین دختر دنیا انتخاب شده است:

WWW.ALBORZPATOGH.IR

هلن مکس دختر ۱۹ ساله بلژیکی که یکی از ساده ترین دخترهای جهان هست به عنوان ساده ترین دختر جهان انتخاب شد.
وی بعد از انتخاب به عنوان ساده ترین دختر جهان گفت: من این باور را داشتم که به عنوان سومین یا دومین انتخاب بشم اما این باور را نداشتم که به عنوان ساده ترین دختر جهان انتخاب بشم. و از اینکه صورت من در من سادگی نشان میدهد بسیار خوشحال هستم. و همیشه سعی میکنم تا عمر دارم این سادگی را حفظ کنم.


منتظر نظرهای شما هستیم

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, | 1:4 | نویسنده : SAMAN |

آقایون خانمها را به چه نوع آرایشی بیشتر می پسندند؟!

این روزها آرایش کردن برای دخترها کاملاً عادی شده است و بعضی از آنها اصلاً نمی‌توانند بدون آرایش باشند چون فکر می‌کنند آرایش است که آنها را زیبا نشان می‌دهد. کمی آرایش هیچ اشکالی ندارد اما آرایش زیاد اصلاً جالب نیست چون برای آقایون زیبایی طبیعی همیشه بسیار جذاب‌تر از صورت نقاشی شده بوده است. اگر زیاد آرایش کنید، مثل این می‌ماند که می‌خواهید چیزی را روی صورتتان پنهان کنید که دوست ندارید طرف‌مقابلتان ببیند. اگر خودتان اینطور فکر کنید، مطمئناً او هم همین فکر را خواهد کرد.
مردها به دخترهایی که زیبایی طبیعی دارند بیشتر جذب می‌شوند. حتی اگر روی صورتتان جای زخم یا کک‌ومک دارید، اگر واقعاً دوستتان داشته باشند، مطمئن تاثیر طبیعی انسان را درک خواهند کرد. به این معنی که همه ویژگی‌های شما را، مثل کک و مک، درک می‌کنند. حتی افراد معروف و مشهور هم این ویژگی‌های خاص را دارند اما به این معنی نیست که زیبا نیستند. اگر روی صورتتان جای زخم هست، این انتخاب شما نبوده است، چون تصادف و اتفاق پیش می‌آید. اگر صورتتان مادرزادی رنگ پریده است، تقصیر شما نبوده، شما همانطور به دنیا آمده‌اید.
گاهی اوقات عدم اطمینان ما به خودمان باعث می‌شود تظاهر کنیم کسی هستیم که نیستیم. باید دست از این بدلی بودن برداریم و اجازه بدهیم طبیعت روند خود را داشته باشد. اگر خودتان فکر نکنید که زیبا هستید، چه با آرایش و چه بدون آرایش، هیچوقت زیبا نخواهید بود.
برخی خانمها نیز تصور میکنند با انجام انواع و اقسام عملهای زیبایی و بدست آوردن یک چهره مصنوعی جذاب تر میشوند که این تصوری کاملاً اشتباه است چرا که صورت و اندام مصنوعی حس جذابیت طبیعی را از بین برده و باعث کاهش آن میگردد.

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, | 1:2 | نویسنده : SAMAN |

شعبده بازی دختر ایرانی با حجاب اسلامی! + عکس و گفتگو

 

دختر جوان ایرانی با رعایت حجاب‌اش روی صحنه می‌رود با نمایش‌‌های جالب و تماشایی شعبده‌بازی، جمعیتی را سرشار از هیجان می‌کند. او به گفته تماشاگرانش یک دختر مسلمان ایرانی است که فارغ از خودنمایی ظاهری، با هنرش مردم تماشاگر را به تحسین وادار می‌کند. طیبه رحمتی معروف به سایه شعبده‌باز، نخستین بانوی شعبده‌باز ایرانی است که با وجود تمام مشکلات، برای خود اسم و رسمی تدارک دیده و شهرتی دست و پا کرده است.

سایه متولد مردادماه ۶۶ است. او کار هنری‌اش را با تئاتر شروع کرده و اتفاقاً به مدارج بالایی هم رسیده اما بعد‌ها به سمت شعبده‌بازی رفته و امروز جزو معروف‌ترین شعبده‌بازان ایرانی است. خودش می‌گوید: در شهر بجنورد متولد شده‌ام و از همان دوران ابتدایی علاقه‌مند کار تئاتر بودم و بصورت جدی این کار را پیگیری می‌کردم. در ۱۸ سالگی به سبزوار رفتیم و ساکن این شهر شدیم و من هم به شعبده‌بازی علاقه پیدا کردم.

دختر شعبده باز ایرانی + عکس

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, | 1:0 | نویسنده : SAMAN |

ایران پیشرفته

عکس خنده دار

هان!!!!


هنگ نکن ایرانه دیگه

خوش میگذاره؟؟؟

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, | 1:58 | نویسنده : SAMAN |

 زمان قدیم

www.alborzpatogh.ir

زمان حال : به خدا همین حالت واسه من پیش امده

سایت تفریحی البرز پاتوق


منتظر نظرهای شما هستیم

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, | 1:55 | نویسنده : SAMAN |

پیشواز گلچین شده و زیبا ایرانسل

 البرز پاتوق به درخواست بازدیدکننده های عزیز ۵۰ پیشواز زیبا اماده کرده امیدوارم لذت ببرید از پیشوارها

پیشواز جدید ایرانسل WWW.ALBORZPATOGH.IR

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, | 1:48 | نویسنده : SAMAN |

آخرین متد کاهش جمعیت برای مردان

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, | 1:41 | نویسنده : SAMAN |

این کاریکاتور قدیمیه، اما چون تقاضا شده بود، دوباره گذاشتم. خلاصه عزیزانی که قبلا دیدنش ببخشند


 

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, | 1:38 | نویسنده : SAMAN |