كل‌كل تلفنی امیر جعفری با خانم شریفی نیا بر سر استقلال و پیروزی در برنامه هفت

 

FILM EDAM MATLAB

 

 

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب

برای رایانه؛
آنتی ویروس قوی و ایرانی" شید "با تلفیق دو موتور به همراه استفاده از تکنولوژی های جدید بهترین گزینه برای کاربران خانگی در ایران است.

آنتی ویروس قوی و ایرانی "شید"، ضد ویروس شید با تلفیق دو موتور، استفاده از تکنولوژی های جدید سرعت بخش، محیطی ساده و بروزرسانی بدون در دسترس بهترین گزینه برای کاربران خانگی در ایران است.

قدرت ضد ویروس شید به علت استفاده همزمان از دو موتور خارجی بسیار بالا است. در واقع با تلفیق دو موتور نقاط ضعف موتور ها پوشیده شده و نقاط قوت آنها به هم اضافه می‌شوند.

همینطور از آنجایی که هر موتور از روش های خاصی برای یافتن ویروس های ناشناخته استفاده می‌کند، استفاده همزمان آنها باعث شناسایی بالاتر ویروس های ناشناخته نیز می‌شود. مدت زمان بین تولید ویروس و زمانی که ویروس شناسایی می شود نیز کوتاه تر می‌شود.

در آخر ضد ویروس شید شامل سیستم محافظت از یواس‌بی است که از آلودگی از طریق درایوهای فلش جلوگیری می‌کند.

DOWNLOD EDAM MATLAB

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب

حجت‌الاسلام شهاب مرادی پس از تقدیر از عوامل فیلم «دهلیز» خطاب به رضا عطاران گفت:« امروز می‌خواهیم به شما بگوییم که ما را هم ببینید! این جوانان مذهبی، این خانواده‌های متدین، این بچه‌های هیئتی هم مخاطب آثار شما هستند.»
حجت‌الاسلام شهاب مرادی پس از تقدیر از عوامل فیلم «دهلیز» خطاب به رضا عطاران گفت:« امروز می‌خواهیم به شما بگوییم که ما را هم ببینید! این جوانان مذهبی، این خانواده‌های متدین، این بچه‌های هیئتی هم مخاطب آثار شما هستند.»
پنجاه و سومین جلسه از «کلاس مجردها»ی حجت‌الاسلام شهاب مرادی با حال و هوای متفاوتی برگزار شد.


 

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب

ویژه نامه تصویری پراید! (قسمت دوم)


چقدر نازه :|
فقط موندم اون لگن چیه پشت پراید پارک کردن :دی
پراید صورتی


ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, | 22:58 | نویسنده : SAMAN |

بهنوش بختیاری در کنار همسرش + عکس

 

بهنوش بختیاری و همسرش


منبع : 3 نسل
 

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, | 22:54 | نویسنده : SAMAN |

علت خالکوبی نکردن کریستیانو رونالدو چیست؟ (عکس)

کریستین رونالدو  و هم تیمی هایش بعد از بازی تیم ملی پرتغال با تیم ملی بوسنی در رختکن ورزشگاه متوجه شدند که پسر ۳ ساله هم تیمی آنها یعنی کارلوس مارتینز مبتلا به سرطان خون است.به گزارش پارس ناز به همین دلیل هر یک از بازیکنان پرتغال او را دلداری دادند اما کریستین رونالدو در یک اقدام ستودنی بعد از بازی به یک مرکز اهدای خون می رود تا خونش را برای پسر مارتینز که نیاز به پیوند مغز و استخوان بود اهدا کند.

 
خالکوبی نکردن کریستیانو رونالدو

 

علت خالکوبی نکردن کریستیانو رونالدو چیست؟ (عکس)

کریستین رونالدو بعد از این کار به خبرنگاران گفت:ما نیاز به آگاه کردن مردم برای اهدا کردن خون به نیازمندان هستیم.وی ادامه داد؛من هرگز بر روی بدنم خالکوبی و تتو نکرده ام تا بتوانم خونم را در مواقع نیاز به بیماران اهدا کنم.رونالدو عضو فعال انجمن حمایت و مبارزه با بیماری سرطان خون پرتغال است.گفتنی است افرادی که خالکوبی بر روی بدنشان می کنند به علت احتمال ورود ویروس به بدن به مدت یک سال و شاید بیشتر نمی توانند خون اهدا کنند.
 
خالکوبی نکردن کریستیانو رونالدو

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب: مطالب تفریحی مطالب تفریحی, | 22:51 | نویسنده : SAMAN |

مرجانه گلچین و فرزندانش (عکس)

 

 

مرجانه گلچین و فرزندانش

منبع: فردا نیوز

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب: تصاویر شخصیتها, | 22:48 | نویسنده : SAMAN |

ماجرای قطع انگشت "مهران مدیری" +عکس

 

 ایسنا، بازی مهران مدیری در سری جدید سریال «قلب یخی» با حادثه‌ای تلخ همراه بود. در یکی از سکانس‌ها که سکانس پرزحمت و پر هزینه‌ای بود، پای مدیری می‌لغزد و او برای حفظ تعادل به شیشه‌های شکسته چنگ می‌اندازد و ناگهان انگشت کوچک دست راستش قطع می‌شود.

مدیری درگیر و دار فیلمبرداری، با وجود قطع انگشت، بازی در سکانس را به پایان می‌رساند. بعد از آن تازه گروه، متوجه ماجرا می‌شوند و مدیری و انگشتش را به بیمارستان می‌رسانند. انگشت مدیری پیوند زده می‌شود اما حس و عصب آن بازنمی‌گردد.

از این رو شما در عکس‌های منتشر شده از سریال «ویلای من» می‌بینید که مهران مدیری دستکش سیاه چرمی به دست دارد. البته عکس‌هایی که در آن مدیری دستکش به دست ندارد هم گویای این قضیه هست و مشخص است که انگشت قطع شده همچنان در پانسمان و بانداژ است.

 


ماجرای قطع انگشت

 

ماجرای قطع انگشت ویلای من

 

منبع :  ایسنا

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:مطالب تفریحی مطالب تفریحی مطالب تفریحی, | 22:41 | نویسنده : SAMAN |

"Giampiero Sbrizzi" طراحی است که به تازگی خودروی با یک سیستم بسیار متفاوت ساخته است که باعث می شود خودرو با استفاده از صدای موسیقی که داخل آن پخش می شود شارژ شود.
  تا به جال طرح های زیادی برای خودروهای آینده ارائه شده است که در هر کدام یک ویژگی بیشتر از دیگران بارز است و مورد توجه قرار می گیرد.

یکی از مهمترین نکاتی که بسیاری از خودروسازان به آن توجه می کنند نوع موتور و نحوه سوخت گیری آن است که به عنوان یک رقابت شناخته می شود و هر کارخانه ای به دنبال آن است تا موتور بهتری را ارائه دهد.


 

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی, | 21:10 | نویسنده : SAMAN |
تاريخ : چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی, | 20:57 | نویسنده : SAMAN |

پس از گذشت يك هفته؛
عمل پیوند دست که هفته گذشته با حضور تیم پیوند دربيمارستان 15 خرداد انجام شد، نتيجه موفقیت آمیزي را بدنبال داشته است .
دکتر کلانتر هرمزی رئیس بیمارستان 15 خرداد در گفتگو با با اشاره به عمل پیوند دست که هفته گذشته با حضور تیم پیوند در این بیمارستان انجام شد گفت: نتایج این عمل موفقیت آمیز بوده و در حال حاضر خون در رگهای دست پیوند شده جریان دارد.
 
وی با بیان اینکه همکاران روزانه این بیمار را چک کرده و از نظر سلامتی وی را تحت نظر دارند اظهار کرد: این عمل پیوند به عنوان یک سند ملی است که به دست فرزندان کشور رقم زده شده است.
 
رئیس بیمارستان 15 خرداد یادآور شد: بعد از عمل موفقیت آمیز پیوند دست، بیش از 100 نفر برای این پیوند مراجعه کرده اند که صد نفر نیز از گذشته اعلام آمادگی کرده بودند.

 

FILM TO EDAMH MATLAB

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:KHOSHET OMAD RO BANERA TABLIGHAT KLIK KON , MAMNON MISHAM, | 20:53 | نویسنده : SAMAN |

عمل های جراحی هر کدام شرایط و ضوابط خود را دارند و با توجه به تجربه های پزشکان میتواند موفق باشد یا اینکه شکست خورده و مشکل بیمار بیشتر شود.

ب  جراحی بخش های مختلف بدن نیاز به ترفندهای متفاوتی از سوی پزشکان دارند اما برخی مواقع پزشکان دست به کارهای عجیبی می زنند و عمل های جراحی را به گونه ای غیر متعارف انجام میدهند و حیرت جهانیان را بر انگیخته می کنند.

رشد گوش در دست


 

"شری والترز" اهل آمریکا یکی از بیمارانی است که پزشکان او دست به کاری بسیار عجیب زدند و با استفاده از غضروف های قسمت دنده هایش برای او یک گوش ساختند. البته آن ها این بخش را طراحی کرده و زیر پوست دستش قرار دادند تا در آنجا رشد کند و سپس گوش را در جای خود نصب کردند. این خانم بر اثر یک بیماری مجبور شده بود بخشی از جمجمه و یکی از گوش هایش را از سرش جدا کند

 

Edamh KHili Bahalh  Booooodoo.

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب: شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی, | 20:45 | نویسنده : SAMAN |

برنامه نود دوشنبه شب چهاردهم اسفند، از ساعت 22 و 50 دقیقه به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.
  برنامه نود دوشنبه شب چهاردهم اسفند، از ساعت 22 و 50 دقیقه به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.
 
 
سوال مسابقه پیام کوتاه برنامه در خصوص بازی روز جمعه تیم های استقلال و تراکتورسازی بود.

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی, | 20:21 | نویسنده : SAMAN |

"سارا لریمور" دختر بچه 7 ساله ای است که در یکی از شهرهای کالیفرنیا زندگی می کند. او به یکی از نادرترین بیماری های دنیا مبتلا است.
، تابستان فصل بازی و جنجال های کودکانه است و صدای بچه ها تمام خیابان ها را پر می کند اما تنها یک دختر بچه است که باید تمام سال را پشت پنجره به تماشای بازی دیگر کودکان بگذراند.

"سارا لریمور" دختر بچه 7 ساله ای است که در یکی از شهرهای کالیفرنیا زندگی می کند. او به یکی از نادرترین بیماری های دنیا مبتلا است که "cystinosis" نامیده می شود و از عرق کردن او جلوگیری می کند.


 

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, | 20:17 | نویسنده : SAMAN |

سرلشکر فیروزآبادی هشدار داد
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فتنه 88 با ادعای دفاع از ملت و با پول آمریکا، انگلیس و غرب برپا شد، اما فتنه 92 ممکن است از داخل بوده و با توجه به برنامه‌ریزی‌ها، جهت‌گیری‌ها و پول‌هایی که خرج شده ممکن است با شعار دفاع از ولایت، امامت و دفاع از امام زمان حرکت کند.
سرلشکر "سيدحسن فیروز‌آبادی"، عصر امروز در کنگره ملی 7 هزار زن شهید کشور در تالار وحدت با بیان اینکه وجود گوهری به نام فاطمه زهرا(س) افتخاری در بین زنان است، اظهار داشت: چه الگویی بالاتر از این که امام زمان افتخار می‌کنند که با حضرت زهرا(س) نسبت دارند. 
 

 

 

 

 

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی, | 20:10 | نویسنده : SAMAN |

عکس های جدیدی از گلشيفته فراهاني در مجله فرانسوي به چاپ رسیده است.
 فراهانی در تازه ترین فعالیت خود با مجله فرانسوی استاندارد همکاری کرده و عکس های جدیدی از وی در این مجله به چاپ رسیده است.
 
 
 

 

 

manbah ...... YJC.IR

 

 

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی , | 20:3 | نویسنده : SAMAN |

 

 

 

TASAVIR Edamh matlab

ممنون میشم نظرتو بذاری

 

 

 

TASAVIR Edamh matlab

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب

روز گذشته برخي از رسانه‌هاي غربي با انتشار "عكس" زير مدعي شدند كه چاوز درگذشته و براي اين ادعاي خود عكسي را منتشر كردند كه از سوي هيچ منبع رسمي كشور "ونزوئلا" تاكنون تائيد نشده است.

 

 

ممنون میشم نظرتو بذاری

مبدل حرفه اي صوت؛
نرم افزار AVS Audio Converter قابلیت های زیادی دارد که می توان به قابلیت ویرایش صوت، ساخت زنگ موبایل و همچنین پشتیبانی از تعداد زیادی فرمت صوتی اشاره کرد.
 این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و با استفاده از یک سری امکانات، کار تبدیل را به صورت حرفه ای انجام می دهد. تبدیل همزمان چندین فایل صوتی ، قابلیت تغییر در کیفیت و خصوصیات اصلی فایل های صوتی، امکان تبدیل فرمتM4B به دیگر فرمت ها و بالعکس که در iPod و iPhone مورد استفاده قرار می گیرند، امکان ساخت زنگ موبايل و همچنین اضافه کردن افکت های ساده از جمله خصوصیاتی هستند که در نسخه هفتم از نرم افزار AVS Audio Converter به چشم می خورند.

ویژگی های نرم افزار:

- سازگاری با فرمت های مختلف صوتی

- امکان تبدیل بدون افت کیفیت

- قابلیت تبدیل فرمت M4B

- امکان ساخت زنگ موبايل

- سرعت بسیار بالا در تبدیل

- قابلیت تغییر تگ فایل های صوتی

- امکان تبدیل همزمان چندین فایل

- امکان اضافه کردن افکت به فایل های صوتی

- و ...
 
 
 
 ادامه مطلب

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:مبدل حرفه اي صوت؛ نرم افزاري فوق العاده براي ساخت زنگ موبايل , | 15:42 | نویسنده : SAMAN |

FastCopy 2.08برنامه ای توانا قدرتمند و کاربردی است برای کسانی که دوست دارند کپی برداری از فایلهایشان را در یک چشم به هم زدن انجام دهند.

 این برنامه با اختصاص قسمتی از حافظه رم شما که البته قابل تغییر است سرعت کپی برداری از فایلها را به بیش از ۱۵ برابر سرعت عادی آن افزایش مي دهد. همچنین این برنامه توانایی حذف فایل هایی را که به هنگام حذف آنها پنجره خطا نمایش داده می شود و در واقع غیرقابل حذف هستند را به راحتي براي شما حذف مي كند. /ط

ویژگی های نرم افزار:

- پشتیبانی از Unicode

- بدون محدودیت در حجم فایلها

- امکان حذف فایلهای غیرقابل حذف

- نمایش کامل اطلاعات فایل

- سرعت در عملکرد

- حجم بسیار کم برنامه

- و ...

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:سرعت كپي كردن فايل ها را 15 برابر كنيد, | 15:37 | نویسنده : SAMAN |

امروز شركت نوكيا از گوشي دوسيم كارت جديد خود به نام Asha 310 رونمايي كرد.

شرکت نوکیا مدل جدید از تلفن های همراه آشا را معرفی کرد. نام این محصول نوکیا Asha 310 است و قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد. از مشخصات فنی آن می توان به صفحه نمایش ۳ اینچی LCD با رزولوشن ۴۰۰ در ۲۴۰ پیکسل، دوربین پشت ۲ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۲۰ مگابایتی به همراه یک اسلات microSD card، وای فای، بلوتوث و اف ام رادیو اشاره كرد.


 

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:نوكيا از گوشي جديد خود رونمايي كرد + , | 15:34 | نویسنده : SAMAN |

آن‌چه براي خريد نوت‌بوک بايد بدانيد؛
اگر قصد خريد يك لپ تاپ را داريد خواندن اين مطلب را به شما توصيه مي كنيم.
؛ براي شروع شايد بد نباشد که تفاوت ميان دو عبارت نوت‌بوک و نت‌بوک را بدانيد. نوت‌بوک نوعي از رايانه‌هاي قابل حمل است که به عنوان جايگزيني مناسب براي رايانه‌هاي روميزي طراحي شده است. اين رايانه‌ها تمامي قابليت‌ها و توانايي‌هاي رايانه‌هاي معمول را در بر داشته و امکان حمل‌ونقل آسان آن‌ها را به کاربر ارائه مي‌کند. اما نت‌بوک‌ها که نوع ساده‌تر و البته ارزان‌تري ازنوت‌بوک‌ها به‌شمار مي‌آيند، تنها براي انجام برخي از کارهاي روزمره مانند مرور وب و تبادل نامه‌هاي الکترونيکي طراحي شده است و امکان پردازش‌هاي محاسباتي و سنگين را ندارد.
 

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب

نرم افزار IOS ؛
اگردوست دارید برای استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی جریمه نشوید این نرم افزار را برای آیفون خود دانلود کنید.
؛ Idail udrive نام نرم افزاری است که این اجازه را به صاحبان آیفون می دهد ،که در هنگام رانندگی تنها با لمس صفحه ی نمایشی با عزیزان خود تماس داشته باشید.

 


 
 
 

 

 

DOWNLOD  EDAMH MATLAB

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:DOWNLOD EDAMH MATLAB, | 15:30 | نویسنده : SAMAN |

ای اندروید؛

"حافظه خوان" نام بازي است كه حسابي شما را با گوشي اندرويدي تان سرگرم مي كند.
 این بازی ابتدا تعدادی عکس را برای کاربر نمایش می دهد. سپس کاربر یکی از تصاویر را به خاطر می سپارد و با زدن مرحله بعد به مرحله بعد می رود. سپس بازی تعدادی سوال برای کاربر نمایش می دهد که کاربر باید با بلی یا خیر به سوالات پاسخ دهد. پس از پاسخ کاربر به سوالات، بازی عکسی را که بازیکن ابتدا به خاطر سپرده را معرفی می کند.
 
  

DOWNLOD  EDAMH MATLAB

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:DOWNLOD EDAMH MATLAB , | 15:25 | نویسنده : SAMAN |

مهاجم استقلال در سفر اخیر این تیم به شیراز دخترش را هم همراه خود برده بود.
 
 
 

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:برچسب ها: اکبرپور , دختر , مهاجم استقلال, | 15:23 | نویسنده : SAMAN |

شرکت Zero دو مدل جدید موتورسیکلت امنیتی / پلیس ۲۰۱۳ شامل DS و S را با بهره مندی از نسل جدید موتور پر قدرت رونمایی کرد...
؛شرکت Zero دو مدل جدید موتورسیکلت امنیتی / پلیس ۲۰۱۳ شامل DS و S را با بهره مندی از نسل جدید موتور پر قدرت رونمایی کرد.
هر دو مدل موتورسیکلت در کمتر از نیم ساعت تا ۹۵ درصد شارژ می‌شوند و مدل DS با سرعت ۱۱۹ کیلومتر و مدل S با سرعت ۱۳۳ کیلومتر مسیر ۱۹۴ کیلومتری در بزرگراه را طی می‌کنند. 
موتورسیکلت های جدید Zero برای گشت‌های امنیتی و پلیس طراحی شده‌اند؛ در مدل DS قطر چرخ جلو ۴۸ سانتی متر و چرخ عقب ۴۳ سانتی‌متر است و هر دو چرخ مدل S نیز ۴۳ سانتی‌متری است که امکان گشت های خیابانی، حرکت در مسیرهای حومه شهر و سنگلاخ را نیز فراهم می‌کند. 
 
 
سیستم نور تلسکوپی چهار جهته به همراه نور فلشر LED آبی و قرمز، سه محفظه با گنجایش ۲۱ لیتر در قسمت عقب و دو سمت کنار موتور، دست آلومینیومی با محافظ و سیستم بلندگو و میکروفن از دیگر امکانات تعبیه شده در مقایسه با مدل های سال ۲۰۱۲ است.
برقراری ارتباط از طریق بلوتوث با تلفن همراه دارای سیستم عامل iOS یا آندروید نیز در نظر گرفته شده و موتورسوار می‌تواند اطلاعات مورد نیاز از جمله میزان کل شارژ و زمان باقی مانده برای شارژ بعدی را مشاهده کند.
 
منبع : ایسنا

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:موتورسیکلت برقی و جالب پلیس ۲۰۱۳ + تصویر , | 15:19 | نویسنده : SAMAN |

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از انتخاب نامزدهای این جبهه در انتخابات ریاست جمهوری 92 خبر داد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ، سید کمال سجادی درباره جلسه امروز جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در جلسه صبح امروز دبیران کل عضو جبهه به منوچهر متکی، محمد رضا باهنر و یحیی آل اسحاق رای دادند و این سه نفر بعنوان نامزدهای جبهه پیروان تعیین شدند.

وی اظهار داشت: ما این سه نفر را به جامعه اصولگرایی معرفی خواهیم کرد و امیدواریم با فرآیند وحدت به یک نامزد واحد دست یابیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: این اقدام جبهه پیروان به منزله جدایی از اصولگرایان نیست و امیدواریم این سه نفر در کنار نامزدهای دیگر قرار بگیرند تا نامزد واحد با مشورت اصولگرایان معرفی شود.
 
منبع: تسنيم

 

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:کاندیداهای نهایی جبهه پیروان برای انتخابات92 تعیین شدند , | 15:19 | نویسنده : SAMAN |

روي پرده خانه كعبه اين آيه از قران حك شده كه: نَبِّئْ عِبَادِي أَنِّي أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــيمُ بندگانم را آگاه كن كه من بخشنده مهربانم
ب
 
 
منبع : افکار

ممنون میشم نظرتو بذاری

 
 
 

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:تصاویر /مسابقه خوردن کرم! , | 15:4 | نویسنده : SAMAN |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 20 صفحه بعد